adsense

Tuesday, November 24, 2009

Pesanan Penaja - No Compromise for Mister Potato Fiesta 2009

Peraduan Nombor 1 Mister Potato


Peraduan ini bermula sejak awal November 2009, tapi hari ini ada sedikit kesempatan untuk saya bercerita tentang MISTER POTATO dan berkaitan dengan peraduan ini. Sejak dulu lagi saya suka makan kerepek namun kerepek itu tidak menepati citarasa saya. Dulu saya beli satu pek saja MISTER POTATO tapi kini apabila ke pasaraya terasa ingin beli semua MISTER POTATO tapi em...em...em.. faham-faham ajelah banyak lagi barang yang hendak dibeli.

Sebut pasal MISTER POTATO ianya bukan sekadar kerepek kentang tapi punyai banyak khasiat untuk pemakanan tubuh kita. Antara ada sumber tenaga, protein, lemak dan karbohidrat. Diantara banyak-banyak perisa MISTER POTATO yang menjadi kesukaan saya adalah perisa tomato dan BBQ, kalau tak percaya lihat gambar atas tuu...banyakkan saya beli MISTER POTATO.....gurau aje........



Sejak saya dapat emel dari Nuffang Malaysia tentang Peraduan No 1 MISTER POTATO saya terus melayari laman web berkenaan. Tetapi belum sempat saya menghabiskan level 1 saya telah terlupa username dan password menyebabkan saya masih belum berkesempatan masuk dalam laman berkenaan....
Jika ada kawan-kawan yang berhajat nak menyertai peraduan ini bolehlah masuk ke laman www.misterpotato.com.my . Cepat-cepat tarikh tutup pada 27 November 2009.
Apa-apa pun MISTER POTATO tetap menjadi pilihan saya. MISTER POTATO memang power.....

DSKP RBT Tahun 4 Semakan 2017