adsense

Sunday, April 11, 2010

Program " PERAWAT "

Sehari di Sekolah Kebangsaan Gelang Mas
Pada 7 April yang lepas saya berpeluang ke SK Gelang Mas, Pasir Mas bagi menjalankan program "PERAWAT" bersama Guru Cemerlang bagi peringkat PPD Pasir Mas. Saya hadir kesekolah ini bagi memberi bantuan atau berkongsi kepakaran berkaitan subjek Kemahiran Hidup.
Saya cukup berbangga kerana guru-guru Kemahiran Hidup iaitu Cikgu Kamarul dan Cikgu Zainun begitu yakin akan kepentingan subjek ini demi melahirkan murid yang berkemahiran demi menjayakan aspirasi negara "Malaysia Inovatif 2010".Seperti kata PM semasa majlis pelancaran Malaysia Inovatif 2010 “Kita mesti berani berubah untuk berfikir secara kreatif dan inovatif.
Terima kasih kepada Puan Guru Besar, Penolong-penolong kanan, guru-guru, murid-murid dan semua warga SK Gelang Mas atas layanan mesra. Akhir kata jika ada salah silap terkasar bahasa saya mohon maaf kerana apa yang kurang itu adalah kelemahan diri saya dan apa yang lebih itu adalah anugerah Allah swt. Hidup kemahiran hidup...

DSKP RBT Tahun 4 Semakan 2017